Jsi zkušený profesionál v oblasti nákupu a máš ambice vést a rozvíjet tým? Umíš efektivně vyjednávat, ovládáš angličtinu a máš přehled v MS Office? Chceš se podílet na optimalizaci nákupních procesů v prestižní české polygrafické firmě?
Pokud hledáš pozici, kde můžeš naplno využít své schopnosti a stát se hnacím motorem našeho nákupního týmu, pak pozice vedoucího nákupu je skvělou příležitostí právě pro Tebe!
Nečekej, až ti život sám napíše profesní kapitolu. Pojď ji tisknout rovnou s námi!
CO TĚ ČEKÁ:
- zodpovědnost za zajištění materiálových potřeb tiskárny
- vedení šestičlenného týmu
- jednání s dodavateli o cenách, platebních podmínkách a dalších oblastech spolupráce
- aktivní sledování trhu s polygrafickým materiálem a vyhledávání nových dodavatelů
- vyhlašování výběrových řízení na dodavatele a aukcí
- zpracování reportingu pro potřeby vedení společnosti
- práce s informačním systémem, sledování pohybu zakázek a zajištění plynulého chodu nakupovaného materiálu
- schvalování dodavatelských faktur a objednávek
- snižování nízkoobrátkových zásob: aktivní sledování a navrhování optimalizačních řešení pro využití skladových zásob
CO PO TOBĚ BUDEME POŽADOVAT:
- VŠ vzdělání + 3 roky praxe nebo SŠ vzdělání + 5 let praxe na obdobné pozici
- zkušenosti s vedením týmu min. 3 roky
- AJ na komunikativní úrovni
- dobré komunikační a prezentační dovednosti
- schopnost efektivně řídit výkonnost týmu, nastavovat KPI a reagovat na změny
- důraz na stress management a time management
- flexibilitu a schopnost se adaptovat na změny v dynamickém prostředí
- aktivní přístup k rozvoji a podpoře týmu
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:
- férový přístup v ryze české firmě a příležitost získat zkušenosti v oblasti polygrafie
- peníze, které si zasloužíš
- navíc roční odměny a podíl na hospodářském výsledku
- vzdělávací kurzy v rámci interního centra a možnost individuálních jazykových lekcí
- zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny denně) a možnost home office
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek k penzijnímu připojištění až do výše 500Kč
- příspěvek na závodní stravování
- příspěvek k narození dítěte
- služby fyzioterapeuta – 12 návštěv za rok zdarma
- zábavu na mnoha firemních akcích
PRACOVNÍ DOBA
- zkrácená 7,5 hodiny; pružná pracovní doba, pevně rozvržená od 8:00 – 13:30
INFORMAČNÍ POVINNOST SPOJENÁ SE ZPRACOVÁNÍM ŽIVOTOPISŮ
Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost FINIDR s.r.o., IČ: 60778172, se sídlem Lípová 1965, 73701 Český Těšín, tel.558 772 111, email jobs@finidr.cz, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného kandidáta a sjednání pracovní smlouvy na hledanou pozici. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, emailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které jistě nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů.
Zakládáme si na čistém a příjemném pracovním prostředí.
Přeci jen v práci trávíme třetinu dne...
Příběhy zaměstnanců
Jak to všechno probíhá?
Vše probíhá v poklidu a v příjemné atmosféře. Úspěšní kandidáti se po vyřízení všech potřebných formalit seznámí s týmem a projdou si zaškolením, které jsou pro jejich pozici nezbytné.
Pošleš svůj
životopis
Vyčkáš, až tě kontaktujeme
Přijdeš na
pracovní pohovor
Absolvuješ prohlídku u lékaře
Podepíšeš smlouvu
Začneš pracovat
ve FINIDRu